close

安潔莉娜裘莉(Angelina Jolie)

「大膽作選擇,即便犯了錯。這些東西累積都成了現在的你。」

"Make bold choices and make mistakes. It's all those things that add up to the person you become."

 

「大膽作選擇,即便犯了錯。這些東西累積都成了現在的你。」

"Make bold choices and make mistakes. It's all those things that add up to the person you become."

 

「我從來不會活在別人的意見裡。我相信我是個好人,我相信我是個好母親,而這是由我的孩子來判定,不是世上其他人。」

"I've never lived my life in the opinion of others. I believe I'm a good person. I believe I'm a good mom. But that's for my kids to decide, not for the world."

 

「如果你不跳脫你所在的框框,你永遠不知道外面世界有多大。」

"If you don’t get out of the box you’ve been raised in, you won’t understand how much bigger the world is."

 

「別安於一個普遍被接受的狀態,去找新的事物。去尋找你的氧氣,你的創意,你自己的聲音。活得更充實一點。多點叛逆、抵抗、質疑,保持好奇心。去探索、走出舒適圈,說一些你從不敢說的話吧!」

"Don’t just be comfortable with what is generally accepted, but find the new. Find your oxygen, your originality, your own voice. Live more fully. Rebel. Resist. Question. Be curious. Explore. Go outside what is comfortable to you. Say the thing you’ve been afraid to say."

 

如果此生要為什麼而戰,那一定是為了自由和權利。如果我們擁有自己的自由,那我們就得為其他沒有的人而戰。 "If there is a fight in this life, it must be for freedoms and rights. And if we have our freedom, we must fight for others who don’t."

 

「替別人貼標籤、把他們放分類框架,這不是自由。差異性和多元性是我最重視的,無論是在我的家庭或其他地方。我不想活在大家都一樣的世界裡。」

"Labeling people and putting them into boxes isn’t freedom. Difference and diversity are what I value most—in my family and in others. I don’t want to live in a world where everyone is the same."

 

「和別人不一樣是很棒的一件事。若有人跟你說你不一樣,請微笑、抬頭挺胸,你該感到驕傲。」

"Different is good. When someone tells you that you are different, smile and hold your head up and be proud."

 

冠軍就是在站不起來時,卻站起來的那一個

世界上最遙遠的距離

麥可‧傑克森名言之一

安東尼‧里瓊名言之一

「大膽作選擇,即便犯了錯。這些東西累積都成了現在的你。」

arrow
arrow

    Fencing 543 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()